Proiectarea și implementarea sistemelor de management
Standardele de management (ISO, IATF, IFS, BRC, etc) cuprind „bune practici” minime, generale sau sectoriale, care să ghideze modul de organizare al activităților în cadrul unei organizații cu scopul de a crește satisfacția clienților, de a minimiza impactul asupra mediului sau riscurile pentru cei care muncesc în cadrul acesteia.
Pentru a confirma faptul că o organizație a implementat și respectă bunele practici, organizațiile deținătoare ale acestor standarde, oferă acestora posibilitatea de a se „certifica”. În acest caz, acele „bune practici” devin „cerințe”.
Proiectarea și planificarea sistemului de management este primul pas în efortul de a obține certificarea acestuia.
În această etapă trebuie stabilite care sunt procesele de afaceri ale sistemului de management, care sunt regulile după care se desfășoară activitatea, cum se măsoară și monitorizează rezultate și cum se acționează în vederea îmbunătățirii activității. Cerințele minime ce trebuie îndeplinite sunt specificate în standardele de certificare.
Implementarea cerințelor (și menținerea operațională a acestora) este al doilea pas în efortul de obținere a certificării.
Lumea este într-o continuă schimbare iar organizația dvs va fi afectată de această schimbare. Proiectarea unui sistem de management suplu și adaptiv va ușura etapa de implementare și menținere a activităților în cadrul dorit de management.
Tactix vă poate ajuta furnizându-vă pachete de documentație (documentation toolkit) pentru toate standardele menționate. Acest lucru vă va ajuta să începeți proiectarea și planificarea activităților într-un mod structurat, cerut de standardele de certificare.
Tactix vă oferă, de asemenea, consultanță în proiectarea și dezvoltarea sistemului de management. Acest lucru vă oferă posibilitatea să lucrați în echipă cu consultanții noștri și să beneficiați de experiența acestora.
Consultanții noștri pot fi alături de dvs și în perioada de implementare a sistemului de management în cadrul activității de zi cu zi, prin serviciul nostru de coaching/suport.
informații suplimentare
Pachetele de documentație (documentation toolkit), funcție de nivelul de complexitate ales, conțin:
- informațiile documentate minime cerute de standardul de certificare
- informațiile documentate minime și ale documente sau ghiduri, pe care specialiștii noștri le consideră utile în dezvoltarea unui sistem de management solid.
Serviciile noastre, în această etapă cuprind, asistență în:
- stabilirea proceselor și interacțiunii acestora în cadrul activității organizației
- adaptarea informațiilor documentate obligatorii la specificul organizației (pornind de la pachetele de documentație)
- adaptarea documentelor suplimentare considerate necesare de către organizație (pornind de la pachetele de documentație)
- dezvoltarea altor informații documentate necesare, specifice organizației
Serviciile noastre de consultanță în implementare și menținere a sistemului de management, cuprind următoarele:
- sprijin în organizarea și desfășurarea de instruiri la locul de muncă pentru fiecare angajat cu responsabilități în cadrul sistemului
- verificări operative referitoare la modul de implementare al cerințelor standardului și al cerințelor proprii organizației în cadrul proceselor desfășurate în cadrul organizației
- propuneri de acțiuni de îmbunătățire referitoare la modul de implementare al cerințelor standardului și al cerințelor proprii organizației în cadrul proceselor desfășurate în cadrul organizației
Da.
Serviciile noastre acoperă situațiile, normale de altfel, când apar modificări / schimbări în cadrul proceselor. Aceste modificări / schimbări trebuie ținute sub control pentru a se menține integritatea sistemului de management (adică organizația să continue să își atingă obiectivele și scopurile sale).
Putem spune că există un efort continuu de re-proiectare / re-planificare, funcție de modificările contextului în care evoluează organizația.
De asemenea activitățile de menținere a nivelului de implementare sunt perpetue.
Nu știm să vă răspundem imediat la această întrebare.
De aceea vă rugăm să ne contactați sau să ne transmiteți datele dvs de contact, pentru a putea purta o primă discuție în urma căreia să putem determina dacă avem capabilitatea de a vă ajuta.
Deoarece serviciile noastre se referă la sistemul de management, consultanții noștri sunt calificați în acest sens. Funcție de experiența fiecăruia, consultanții noștri au experință în diferite domenii de activitate. Tactix garantează competența consultanților săi, având un proces de calificare și menținere a competențelor.
NB: Nu oferim servicii de consultanță tehnică.